Afgelopen week

18 november 2018

Afgelopen maandag had ik mij om 11u gemeld in het ziekenhuis, ik zou meelopen tijdens operaties. Vond het spannend maar achteraf nergens voor nodig. Kreeg een rondleiding bij de operatie zaal, maar geen operaties die dag. Dus mocht na 2 uurtjes weer gaan, even bij de meiden van de emergency gekeken maar ook daar was niks te doen. Een ziekenhuis zonder patiënten. Dinsdag ochtend heb ik gevraagd aan de organisatie hier in huis of ze wilde bellen of er iets te doen was, bleek weer niks te doen. Ben toen naar een school gegaan en heb oudere Nepalese les gegeven, vooral woordjes leren zeggen en schrijven, was heel leuk om te doen. Dit heb ik woensdags ook gedaan want er was weer een ziekenhuis zonder patiënten. Donderdag zou er een arts komen en zou bepaalde onderzoeken doen, dus ik ging naar het ziekenhuis, bleek dat alles gecanceld was. Dus even meegekeken bij endoscopie, 4 patiënten die dag. Vrijdag ben ik naar de crematoria & pashupatinath temple geweest. (Hindoeïsme traditie). Een ceromonie meegemaakt bij de crematorium, dit was zeer heftig om te zien. ( ook beetje heftig om dit hier zo te delen, diegene die het willen weten vertel kk het later wel) Bleek ook nog eens een jong meisje te zijn. Daarna rond gelopen bij de tempels zeer mooi en indrukwekkend. Gisteren naar de garden of dreams geweest, een klein rustig parkje, zeker fijn om te zijn na alle drukte van Kathmandu. Lekkere lunch gehad en goede koffie! Daarna richting monkey temple gegaan en de vele trappen beklommen, eenmaal boven is het ook zeker de moeite waard. Mooi uitzicht over de stad.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Laura Velthuisen:
    18 november 2018
    Wat indrukwekkend lijkt me dat Joyce! Klinkt als een hele gave reis!
  2. Sonja:
    19 november 2018
    Hoop voor jou dat het nog wat drukker wordt in het ziekenhuis. Maar de alternatieven klinken ook prima. Je bent goed bezig. Ik wil het verhaal over de ceremonie graag horen als je terug bent. Geniet nog goed van jouw reis😘
  3. Daisy:
    22 november 2018
    O my god geen patiënten int ziekenhuis dat komt hier nou nooit voor🤔🙊 das echt wel heel bijzonder! Ben ook heel benieuwd naar de ceremonie!! Tot gauw!😘