Chitwan

29 oktober 2018

Afgelopen weekend in Chitwan geweest, wat een mooie plek en super warm 30 graden!. Het is ook ongeveer 7uur rijden vanaf Kathmandu. Bij aankomst gingen we een stukje varen in een soort boomstam achtige bootje, ondertussen veel krokodillen gezien. Daar werden we gedropt in de jungle, daar hebben we zo’n 3uur gelopen.. een neushoorn gezien met een klein neushoorn, so cute! S’avonds was er een traditionele dansshow, de locals gingen helemaal los.. het duurde ongeveer een uurtje maar na een half uur had ik het wel gezien, muziek en dans leken veel op elkaar. Maar het was zeker leuk om mee te maken. De volgende dag om 6u een jeepsafari gedaan van ongeveer 3uurtjes, veel verschillende dieren gezien. Helaas heb ik zelf ook nog wat overgehouden van chitwan, genaamd een; Teek bij het oog.. in het Nepalees: kirnu! Vandaag maar laten verwijderen in het ziekenhuis, OMG wat een pijn! Nu antibiotica zalf gekregen.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Gera:
    29 oktober 2018
    oeoeoe, balen die kirnoeoeoe! Maar wat een geweldige reis maak je!!
  2. Fenny:
    29 oktober 2018
    Gaaf! Klinkt als de reis van je leven een mooie plek bezoeken, wilde dieren zien en de autochtone inwoners uit de jungle ontmoeten. Lekker veel foto’s maken. Geen Chit wan maar Chit man dat souveniertje uit de jungle. Gelukkig ben je er op tijd bij.
  3. Sonja:
    29 oktober 2018
    Bah wat naar, die teek. Je moet er wel wat voor over hebben. Mooi verhaal weer. Beterschap en hopelijk heb je er niet al teveel hinder van.
  4. Marja van het Bolscher:
    30 oktober 2018
    Hee wat leuk om weer een verhaal te lezen over je avontuur. Jammer van de teek