Bhaktapur

13 november 2018

Al vrij snel toen ik in nepal was, wilde ik naar bhaktapur. Dit werd in het ziekenhuis ook meerdere keren gezegd dat ik daar naartoe moest gaan. Dus afgelopen weekend samen met een vrouwtje uit Zweden richting bhaktapur gegaan. Ongeveer 45min rijden vanaf Kathmandu. Vanaf moment dat we bhaktapur binnen reden was het al mooi. Een oude stad, winkeltjes etc. Daar even rondgelopen en toen richting Durban square gegaan, eenmaal daar aangekomen word er wel 100x gevraagd of je een gids nodig hebt, we hebben besloten om dit niet te doen, je hebt dan niet echt de vrijheid. Toen kwamen aan op een grote binnenplaats, daar stond een gigantische grote tempel. Waaaauw, dit was zo mooi en wat een rust ondanks de vele mensen. We zijn nog even bij een restaurant op het dakterras gaan zitten, super mooi uitzicht. Top, dit had ik echt niet willen missen.

Een kort maar krachtig blogje, maar moest even gedeeld worden.

1. Jis:
    Super super !
    Kort maar krachtig 😊

Groetjessss
  2. Chantal:
    13 november 2018
    Wat een mooie ervaringen doe je allemaal op en wat een prachtige foto's. Geniet er van!
  3. Petra:
    13 november 2018
    Kort? Je vertelt genoeg! Heerlijk te lezen dat je zoveel ziet en geniet😘
  4. Brigitte en Martin:
    13 november 2018
    Super mooie foto's dank je Joyce ze.
  5. Manon:
    13 november 2018
    Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt. Heel leuk om te lezen en te zien wat je allemaal aan het doen bent . Veel plezier nog 😘